تابلو چلینوم املاک

تابلو چلنیوم املاک

امروزه با افزایش چشمگیر قیمت ملک باعث شده تا افرادی بسیار زیادی وارد این حوزه بشن اما برای اینکه بتوانید در این بازار موفق باشید باید یک تابلو متفاوت و مدرن داشته باشید. تابلو املاک با طراحی حرفه ای و نورپردازی خاص بهتر میتواند اعتماد مشتریان را جلب نماید. برای این منظور از تابلو چلنیوم املاک، تابلو استیل املاک، تابلو کامپوزیت املاک و موارد دیگر استفاده میشود. اگر شما هم بدنبال خرید یک تابلو برای املاک خود هستید پس به شما پیشنهاد میکنیم تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

اهمیت کیفیت تابلو چلنیوم مشاور املاک

در یک مغازه مشاور املاک افراد مختلف معاملات میلیاردی و بالا انجام میدهند از این رو حتما باید کیفیت کار نیز بالا باشد تا مردم رغبت پیدا کنند سرمایه گذاری های خود و نیز خرید و فروش خود را در آن مکان انجام دهند. پس علاوه بر نمای بیرونی و استفاده از تابلو باید نمای داخلی یک مشور املاک هم خوب و زیبا باشد و اطمینان را به افرادی که وارد میشوند بدهد.

نکات مهم در زمان انتخاب تابلو مناسب مشاور املاک

در انتخاب تابلو مناسب برای هر صنفی ابتدا باید به نیاز آن حوزه توجه نمود و سپس سعی کرد هم‌ راستا با آن طرح، رنگ و ساختار کلی تابلو را طراحی نماییم. شما برای آنکه تابلو مناسبی را انتخاب کنید میتوانید، یک نمونه تابلو مغازه مورد پسند خود را در میان نمونه کارهای موجود در یک گالری تصاویر ببینید و سپس اقدام به سفارش نمایید. این نمونه کارها میتوانند از یک‌ طرف باز گوکننده توانایی مجریان آن باشند و از سوی دیگر زاویه دید، سلیقه و نیازتان را با قالبی عینی‌تر به تابلوسازان نمایش دهند. شما میتوانید برای دریافت مشاوره از کارشناسان مجرب گروه تابلوسازی برتر با شماره 09392291829 تماس حاصل فرمایید. در ادامه باهم نکات مهم در زمان انتخاب تابلو مناسب مشاور املاک را بررسی میکنیم.

برای دیدن نمونه کار ها کلیک اینجا کنید.

انتقال حس اعتماد

باید قبول کرد که خرید و فروش و حتی اجاره مسکن فعالیتی دلهره‌ آور است و مراجعین به بنگاه‌های معاملاتی از این صنف با نگرانی‌های خاص خود مانند کمبود بودجه، عدم یافتن نمونه مورد پسند و … مواجه هستند. در گام اول یک تابلو میتوان حس اعتماد را در آن‌ ها زنده ساخته و ساعات حضور در چنین مرکزی را برای آن‌ها سرشار از آرامش و امید نماید.

طراحی به‌ روز تابلو مغازه

مشتریان آژانس‌های املاک بیشتر ترجیح میدهند با یک تابلویی که طراحی به‌ روزی دارد، مواجه شوند نه یک تابلو قدیمی خاک خورده که از چندین فرسخی ناکارآمدی‌اش را فریاد میزند. تابلو چلنیوم در این عرصه بسیار موفق ظاهر شده، زیرا هم در برابر عوامل جوی مقاوم بوده و آلودگی را کمتر به خود جذب میکند و هم با رنگ‌ بندی و نور پردازی‌ خاص‌ ترش، با طراحی‌های مدرن و به‌ روز هم‌ راستا است.

توجه به سایز بندی مناسب تابلو مغازه

ابعاد نیز نقش تعیین‌کننده‌ای هم در دیده شدن داشته و هم در ایجاد طرحی سازگارتر با محیط اطراف، از این‌ رو رعایت سایز مناسب به‌اندازه انتخاب فونت، متن جذاب و استایلی دلنشین، تأثیرگذار و حیاتی است. یک تابلو با ابعادی بزرگ تداعی‌کننده حس قدرت و توانایی صاحب آن است، از این‌ رو در صورت وجود چنین قابلیت در مکان شما، حتماً تا جای امکان از تابلوهایی با ابعاد بزرگ‌ تر بهره ببرید.

روانشناسی رنگ تابلو مغازه

هر شغلی رنگ خاص خود را دارد که بهتر میتواند، نیاز آن حوزه را بازگو نماید، روانشناسی رنگ، ‌تخصص افراد تازه‌کار نیست و نیاز به کارشناسانی با تجربه در این زمینه دارد تا بتوانند بهترین رنگ را انتخاب و اجرا نمایند. تابلوسازی برای املاک به علت اینکه قرار است، معاملات کلانی در آن صورت پذیرد و سرمایه فراوانی بین مالکان و خریداران جا به‌ جا شود، بسیار مهم است. رنگ پردازی موفق‌ است که اعتماد دو طرف معامله را جذب و آن‌ها را تا پایان قرارداد پای میز حفظ نماید.

بیشتر بخوانید : افزایش مشتری با انتخاب بهترین رنگ تابلو مغازه

تابلو چلینوم املاک

انواع تابلوهای چلنیوم مناسب برای مشاور املاک

در طراحی تابلو چلنیوم مناسب برای املاک هیچ‌گاه به سراغ نمونه‌ های تکراری و لوگو های رایج نروید و تا میتوانید، سلیقه و ایده پردازی را چاشنی طرح‌ های خودنمایید. بدین ترتیب میتوانید بر چالش همیشگی این مغازه‌ها که یافتن مشتری بیشتر است، موفق شوید.

ترکیب لایت باکس با حروف برجسته چلنیوم

لایت باکس نیز میتواند در کنار چلنیوم یک نمونه تابلو مغازه ایده ال باشد و به‌قدر کافی اثرگذاری از خود نشان دهد. در واقع ترکیب‌ بندی مناسب در تابلو املاک نقش بسیار مهمی ایفا میکند و مالکان این مکان‌ ها را از تهیه چند نمونه تابلو مجزا رها کرده و ترکیبی قدرتمند را در صورت انتخاب و چینش درست متریال‌ها به آن‌ها تقدیم مینماید.

تابلو لترمکس برگرفته از طراحی چلنیوم

شاید در نگاه اول بسیاری این نوع خاص را با تابلو چلنیوم به‌اشتباه بگیرند و آن را همان چلنیوم پرطرفدار قلمداد کنند. البته ازنظر نوع طراحی در بسیاری جهات نیز شبیه چلنیوم است، فقط یک لبه شیشه‌ای به‌ منظور نورپردازی بهتر در فاصله دو سانتی‌متری لبه نصب‌ شده تا در هنگام روشن شدن تابلو، لبه حروف لترمکس نیز روشن شود و با این ترفند بر جذابیت تابلو افزوده گردد.

تابلو چلنیوم با چوب ترموود

معمولا تابلوهای مورد استفاده مشاور املاک ها در نوع ترموود و چلنیوم است. تابلوهای ترموود از زمانی که وارد صنعت تابلوسازی شدند تمامی توجه های مشاورین املاک و اصناف مختلف را به خود جلب کرده اند. به طوری که امروزه در هر کوچه و خیابان یکی از بیشترین تابلوهایی که به چشم میخورد از چوب ترموود است. به تازگی و چند سالی است که تابلو های چلنیوم مورد استفاده در این صنعت قرار گرفته اند. این تابلوها به دلیل شفافیت و درخششی که دارند چشم هر کسی را خیره میکنند و نیز باعث جلب توجه افراد مختلف میشوند. این تابلو ها به دلیل تنوع رنگ بالایی که دارند میتوانند فضای کار شما را و محله ای که در آن کار میکنید را از حالت تکراری و یک نواخت خارج کند و به این صورت جلب توجه کنید.

بیشتر بخوانبد : تابلو چوبی مغازه

قیمت تابلو چلنیوم مشاور املاک

قیمت تابلو چلنیوم مشاور املاک، با توجه به متریال هایی که سفارش دهنده انتخاب نموده مورد محاسبه قرار میگیرد. همچنین نوع تابلوی سفارشی و محیطی که حروف برجسته اشغال کرده اند در ابتدای کار سنجیده و به مشتریان اعلام می شود و مشتریان در صورت توافق با تابلوساز، قرارداد کاری را امضا نموده و طراحی و پیاده سازی تابلو آغاز میشود. اگر شما هم بدنبال تابلو سازی میگردید تا برای املاک خودتون یک تابلو مغازه زیبا و مدرن بسازید گروه تابلو سازی برتر با چندین سال سابقه در حوزه تابلو سازی یک گزینه بسیار عالی برای شما است. برای دریافت مشاوره از کارشناسان گروه تابلو سازی برتر میتوانید با شماره 09392291829 تماس حاصل فرمایید.

جمع بندی

تابلو مغازه مشاور املاک، از جمله جذاب ترین و موثر ترین روش های تبلیغاتی به حساب می آید تا سبب جلب توجه هر رهگذری گردد و هم چنین با ایجاد کردن یک فضای دلنشین سبب جلب اعتماد مشتریان میگردد. امروزه استفاده نمودن از تابلو املاک روشی مناسب و تخصصی به حساب می آید. شما میتوانید از انواع تابلو های تبلیغاتی از جمله تابلو ترموود، تابلو چلنیوم و … در سر در مغازه املاک خود استفاده نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس جهت مشاوره و استعلام قیمت