تابلو چلنیوم آرایشگاه زنانه

تابلو چلنیوم آرایشگاه زنانه

دوستان عزیز همانگونه که می‌دانید، امروزه با توجه به شرایط بد ومتلاطم اقتصادی نیز اکثر کسب وکارها روبه تبلیغات برده‌اند. که یکی از این کسب وکارها سالن‌های آرایشی بوده. تابلو چلنیوم آرایشگاه زنانه کاربرد دارد. که آن هم به همان دلیل اقتصادی است که دیگر کسب وکارها مانند سالن های آرایشگاهی از آن بهره می‌برند.

در ادامه این مقاله درمورد خود تابلو چلنیوم آرایشگاه زنانه، انواع آن، نحوه ساخت آن، نورپردازی آن، نحوه قیمت گذاری آن و… نیز باشما صحبت خواهیم کرد. لطفا ادامه مقاله رو همراه ما باشید.

تابلو چلنیوم آرایشگاه زنانه

تابلو چلنیوم آرایشگاه زنانه با استفاده از مواد اولیه که در کارگاه تولید، تابلوسازی برتر نیز مورد ساخته شدن قرار می‌گیرد. باعث زیبایی و تبلیغاتی هرچه بهتر برای کسب وکار شما شده؛ و برای بیزینس شما بهترین تبلیغات رو به ارمغان خواهد داشت. وهمین طور با شخصی سازی که ما روی تابلوهای شما انجام می‌دهیم نیز، نشان شخصی شما به عنوان یک نشان معتبر وشناخته شده نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

نحوه ساخت تابلو چلنیوم آرایشگاهی ونورپردازی

تابلو چلنیوم آرایشگاه زنانه با استفاده از کنارهم قراردادن حروف سه بعدی و برجسته ساخته می‌شوند. که این تابلوها با ویژگی هایی مانند زیبایی، مقاومت وجدیدترین تابلوهای مد روز در صنعت تابلوسازی نیز به حساب می‌آیند.

ودر نورپردازی آن از دونوع لامپ مختلف اس ام دی یا ال ای دی استفاده خواهد شد. تابلو چلنیوم از 2 قسمت روی کار و لبه حروف تشکیل شده که، رویه آن را با استیل، پلکسی گلاس و… و در لبه این حروف از رول های چلنیومی به 2 صورت؛ ساده ویا پانچی استفاده می‌شود.

تابلو چلینوم آرایشگاه زنانه

تابلو چلنیومی یکی از بهترین انتخاب ها برای سردر مغازه هر کسب وکاری نیز، می‌تواند باشد. که شرکت تابلوسازی برتر نیز برای شما یک تابلو زیبا، منحصر به فرد، باکیفت و با قیمت مناسب رو به شما تحویل می‌دهد. تا شما از آن به عنوان نمادی درخشان در جهت تبلیغ کسب وکار خود نیز استفاده نمایید.تابلو چلنیوم آرایشگاه زنانه

انواع مدل تابلو چلنیوم آرایشگاه زنانه

این تابلوها تنوع رنگی و مدل های مختلفی دارند که، امکان ایجاد هرگونه شخصی سازی رو برای شما فراهم خواهد ساخت. در کنار همه اینها این تابلوها دارای 2 ویژگی فرم پذیری و منعطف بودن است. در ادامه انواع این مدل ها به شما معرفی خواهند شد.

  • تابلو چلنیوم پانچی آرایشگاه
  • تابلو چلنیوم الماسی
  • تابلو چلنیوم کریستالی
  • تابلو چلنیوم دوطرفه
  • تابلو چلنیوم طلایی
  • تابلو چلنیوم لترمکس
  • تابلو چلنیوم فلزی
  • تابلو چلنیوم لایت باکس
  • تابلو چلنیوم پولکی
  • تابلو چلنیوم استیل

و….

نور پردازی

برای نورپردازی تابلوهای آرایشگاهی نیز از 2 نوع بلوک اس ام دی ویا ال ای دی نیز؛ استفاده می‌شود. که دارای 2 مزیت بسیار خوب هستند. اول این که شما می‌توانید با توجه به سلیقه ویا محیط تبلیغاتی خود آن را؛ سفارشی سازی کنید. ودوم آنکه در رنگ های مختلف نیز از آن برای کسب وکار خود استفاده نمایید. وباید برای این کار تابلوهایی دارای نور داخلی نیز در کارگاه های تولید تابلوسازی برتر نیز ساخته شود.

اما پیشنهاد ما به شما این است که برای جذب دائمی مشتری به صورت شبانه هم از این تابلوها نیز، استفاده نمایید.

در ادامه مقاله شما با برخی از ویژگی های برجسته این دست از تابلوها نیز آشنا خواهید شد.

ویژگی‌های این تابلوها
  • تنوع رنگی زیاد
  • به روز بودن
  • استفاده از نورپردازی های مختلف
  • قابل استفاده برای طراحی لوگو
  • ساده و خاص بودن
  • قیمت مقرون به صرفه داشتن
  • به کارگیری انواع طرح و فونت های مختلف
  • مناسب آرایشگاه ها به خصوص
  • و
  • استفاده در محیط‌های داخلی و خارجی

دوستان عزیز شما می‌توانید برای سفارش تابلوی مورد نظر خود باما در ارتباط بوده ویا اگر به دنبال سفارش تابلو مناسب برای کسب وکار خود هستید. از کارشناسان ما مشاوره دریافت نمایید.

قیمت تابلو چلینیوم آرایشگاه

دوستان عزیز تابلوهای چلنیوم آرایشگاهی نیز، با توجه به نوسان قیمتی مدام درحال تغییر و به روز شدن است. اما اگر بخواهیم به شما کلی قیمت در خصوص این تابلوها دهیم. باید گفت که قیمت این تابلوها به عوامل زیر نیز بستگی دارند که عبارت‌اند از:

عوامل قیمت تابلو چلنیوم آرایشگاه زنانه

مواد اولیه به کار رفته شده و اندازه تابلو سفارشی شما

رنگ، طراحی وفونت مورد نظر شما

زیرساخت هایی مانند سنگ، چوب، پی وی سی و… که در ساخت آن به کار می‌رود.

ضخامت رول های مورد استفاده

نوع ورق پلکسی

نوع لامپ که می‌تواند اس ام دی باشد یا ال ای دی

منبع تغذیه که مورد استفاده شده بنا به ولتاژ وبرند مورد استفاده آن

تایمر و افکت به سلیقه شما مشتری عزیزتابلو چلنیوم آرایشگاه زنانه

 انواع طرح تابلو چلنیوم آرایشگاه

اصولان تابلوهای چلنیوم آرایشگاهی به شیوه های مرسومی از جمله سنتی، فانتزی و کلاسیک مورد طراحی و ساخته شدن نیز قرار می‌گیرند. که پیشنهاد می‌شود در آن از یک لوگو ویا اشکال زیبای دیگری استفاده شود. تا بیشتر مورد جذب وپسند عابران ویا مشتریان شما واقع شود.

نکاتی که در ساخت تابلو اهمیت به سزایی دارند

نورپردازی زیبا وخلاقانه

استفاده از 2 نوع فونت فارسی و انگلیسی

زاویه دید مناسب و در دید مشتری بودن

استفاده از لوگو یا اشکالی که باعث توجه مخاطبان شود

و

طراحی به روز وزیبا و درعین حال دارای فونت های جذاب و مدرن نیز باشند.

دوستان عزیز شما میتوانید مارا در اینجا هم ببینید.

سخن آخر

دوستان عزیز در این شرایط بد اقتصادی نیز فراموش نکنید که؛ تبلیغات اهمیت بسیار بالایی برای شما خواهد داشت. شما از سرمایه گذاری در این گونه تبلیغات ها نه تنها ضرر نمی‌کنید. بلکه در کمترین مدت این سرمایه گذاری شما جایش پرشده و به سوددهی خواهید رسید.

دوستان عزیز خیلی ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید لطفا نظرها و پیشنهادهای خود را در قسمت کامنت ها باما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

منبع: صفحات وب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس جهت مشاوره و استعلام قیمت