تابلو فلزی فانتزی

تابلو فلزی فانتزی

دوستان عزیز همانگونه که میدانید امروزه یکی از ابزارهای تبلیغاتی برای کسب و کار شما؛ تابلو فلزی فانتزی نیز هستند. که این تابلوها از جلوه های زیبایی برخوردار بوده و میتواند به فضای کسب وکاری شما نیز؛ جلوه ایی زیبا نیز ببخشد. در ادامه این مقاله نیز در مورد این تابلو، انواع آن و… نیز باشما صحبت خواهیم نمود.

تابلوفلزی

در این دوره زمونه از معروف ترین تابلوهای پرکاربرد و تقاضا نیز میتوان به؛ تابلوهای فلزی نیز اشاره نمود. در خیابان که راه بروید و سردر تابلوهای مغازه ها که نگاه بیندازید؛ نوعی از تابلوهای فلزی رو مشاهده میکنید. این تابلوها مناسب افرادی است که؛ به دنبال تبلیغات مقرون به صرفه بوده و در؛ از خرده فروشی گرفته علامت های مسکونی نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

آشنایی بیشتر با تابلو فلزی

این تابلوها نیز از قدیمی ترین سری تابلوهای حروف برجسته نیز به شمار می آیند. که از قدیم تا کنون نیز مورد استفاده؛ بسیاری از کسبه ویا دیگر استفاده ها نیز قرار میگیرفته است. قبل از اینکه مدل های دیگر این تابلو وارد عرصه تابلوسازی شوند؛ این دست از تابلو نیز وجود داشته اند. این تابلوها در قدیم و قبل از استفاده از کامپیوتر برای، انتقال طرح و دستگاه های لیزر برای برش ورق ها توسط استاد کاران ماهر طرح با استفاده از مداد اینکار را انجام میدادند.

وبعد به وسیله قیچی نیز ورق برش خورده و با ابزارهای کلاسیک(سنتی) لبه های کار به به رویه حروف لحیم و جوش می شد.تابلو فلزی فانتزی

قیمت تابلو فلزی

قیمت تابلو فلزی نیز به عواملی مانند ضخامت ورق های به کاربرده شده، متراژ کار تابلو و قطر قلم حروف بستگی دارد. ما در تابلو سازی برتر نیز براین عقیده هستیم که؛ باید برای شما مشتریان عزیز با استفاده بهینه از منابع و متریال با کیفیت و مقرون به صرفه، نیز تا شما بهترین تابلو رو با قیمتی مناسب را در اختیار داشته باشید.

در حال حاضر در سال 1402 نیز با توجه به نوسانات قیمتی باید، برای استعلام قیمت تابلوفلزی همراه نور نیز با گروه تابلوسازی برتر نیز در ارتباط باشید.

قیمت تابلو برنجی

جنس برنج نیز که در صنعت تابلوسازی؛ مورد استفاده قرار میگیرد. شبیه به قیمت تابلو فلزی هم در بخش عوامل و هم آلیاژی بوده و برای؛ استعلام قیمت ساخت هر متر از این تابلوهم باید با ما در ارتباط باشید.

این اطمینال خاطر را به شما میدهیم که در گروه تابلوسازی برتر نیز؛ تمام تلاش ما براین است که یک تابلو باکیفیت عالی و قیمت مناسب به دست شما مشتریان عزیز نیز، برسد.

قیمت تابلو فلزی نوری

این را بدانید تابلو فلزی برق با نوری نیز متفاوت است. که برای حفاظت از تابلو برق ترانس و اتصالات آن در یک جعبه فلزی و کامپوزیتی نیز نگهداری خواهد شد؛ که به تابلو برق نیز مشهوراند. البته عنوان تابلو برق مرتبط به محل تجمع فیوز و اتصالات برقی میگویند که؛ ارتباط خاصی با صنعت تابلوسازی نیز ندارند.

تابلو فلزی برجسته

قبل سفارش تابلو نیز بدانید که؛ این تابلوها شبیه به تابلو پلاستیک ویا چلینیوم حروف برجسته یا دارای، تفاوتی در لبه کار نیز هستند. که با توجه به حروف و قطر قلم نیز ساخته خواهند شد. همان گونه که میدانید این تابلوها از متریال فلز با ضخامت های متفاوت ورق نیز؛ ساخته خواهد شد. که انواع صخامت ورق نیز در بازار نیز موجود است؛ اما با پیشرفت تکنولوژی نیز و ورود اس ام دی ها بلوکی نیز این مدل از اشکال تابلو، به صورت نوراندیک و نورپردازی همراه با پلکسی گلاس نیز ساخته میشود. که یکی از روش های به روز ساخت تابلو فلزی است.

تابلو نیز به کسب و کار شما نیز هویت میدهد. تابلوفلزی برجسته نیز دارای سه طرف برجسته بوده و با؛ عمق‌های متفاوت 1تا5 سانت تولید شده. و میتواند با مواد مختلف مانند پلاستیک نیز ساخته شوند.

تابلو آلومینیوم

این فلز یک آلیاژ سبک بوده و بسیار به روز است که؛ در ساخت دیگر تابلوها نیز کاربرد دارد.

تهیه تابلو فلزی دکوری

تابلوی فلزی نیز در عناصر تزیئنی و دکوری داخلی و خارجی نیز؛ محیط اطراف خود خواهد بود. که یک طرح خلاقانه وماهرانه نیز؛ با کیفیت و ظرافت درساخت زیبایی ظاهری نیز به وجود خواهد آورد.

آموزش ساخت تابلو فلزی فانتزی

اول: همانند سایر ساخت و تولید طراحی سایت ها نیز باید حروف مدنظر مشتری نیز؛ توسط نرم افزار کامپیوتری نیز طراحی شده و فونت و ضحامت حروف نیز تعین شود.

در مرحله دوم برای ساخت تابلو فلزی همانند دیگر تابلوها با حروف برجسته نیز؛ باید در اول کار طرح توسط دستگاه جوش نیز مورد برش نیز قرار بگیرد.

در بخش بعدی نیز سازنده حروف نیز با هویه و قطع مبادرت ها نیز؛ به حروف تابلو نیز لبه میدهیم. البته در گاهی اوقات نیز همانند ساخت قطر قلم؛ باید از دستگاه نیز استفاده شود. در صورتی که بخواهید از رنگ های کوره‌ای نیز استفاده نمایید؛ باید از دستگاهی به نام زرجوش نیز استفاده نمایید. در کارگاه تولید تابلو برتر نیز برای ماندگاری بالا رنگ در همه شرایط جوی؛ بعد از ساخت تابلو آن را با تینر شستوشو داده و آخر کار نیز از رنگ های متفاوت، پلی اورتان نیز، برای رنگ آمیزی استفاده می‌شود.تابلو فلزی فانتزی

خرید تابلو فلزی فانتزی

قیمت تابلو فلزی فانتزی نیز نسبت به سایر تابلوهای موجود در بازار مانند چلنیومی نیز؛ مقرون به صرفه تر است. مخصوصان اگر شما نیز بودجه برای شما مهم است، این تابلوها بهترین گزینه برای خرید شماست.

تابلو حروف فلزی به خاطر مقاومت در همه شرایط آب و هوایی نیز بهترین گزینه برای استفاده؛ در مدت زمان بسیار طولانی نیز است.

به دلیل استفاده از ورق های گالوانیزه نیز شما میتوانید؛ هرگونه رنگ را در این تابلو کار کنید.

زمانی شما باید تابلو با رنگ گالوانیزه نیز سفارش دهید که؛ تعداد حروف نیز بالا باشد. در غیر این صورت شما باید برای این رنگ ها؛ هزینه بالایی رو متحمل شوید. و برای شما صرف نخواهد داشت.

تابلو استیل

شما اگر خواستید در هنگام سفارش تابلو استیل نیز سفارش دهید؛ استیل نیز دو نوع بگیر یا نگیر دارد که استیل نگیر نیز توانایی جذب آهن ربا را ندارد. و استیل نگیر نیز مقاومت بالایی نیز دارد.

در صورت کثیفی این تابلوها نیز شما میتوانید به سادگی آن را براق و تمیز نمایید. و هیچ غبار و گرد وخاکی را نیز به خود نمیگیرد.

استفاده از زرجوش در تابلو فلزی

اگر هنگام ساخت تابلو نیز از زرجوش استفاده نشود؛ در زمان انجام حرارت دهی در کوره لبه روی رویه نیز سوار نخواهد شد. بعد از چسباندن لبه ها بروی بدنه حروف، باید دورحروف رو سمباده زده و؛ لبه های تیز و برنده را از بین ببریم. که این کار توسط دستگاه ویا توسط برسهای سیمی؛ توسط استادکار نیز به نرمی صورت خواهد گرفت.

در مرحله بعدی نیز حروف استیل نیز نیاز به رنگ نخواهد داشت اما؛ سایر فلزات که از متریال های دیگر است نیز، باید رنگ آمیزی شده یا اصطلاحان باید استروک داده شوند.

استروک حروف فلزی

این عبارت به معنای از یک لایه اصلی روی لایه اصلی نیز استفاده کرده و بعد؛ عمل آینه کاری یا همان گالوانیزه کاری نیز انجام شود.

بعد از ساخت حروف نیز با تینر شستوشو انجام شده و با؛ رنگ های پلی اورتان نیز رنگکاری نیز انجام می‌شود. در مرحله پنجم نیز اگر تابلوی نوری مدنظر شما باشد. باید از لامپ های اس ام دی نیز در فضای؛ خالی بین زمینه و حروف نیز به کار می‌رود. بعد از روشن نمودن لامپ ها نیز نور به سطح حروف تابیده و سپس؛ یک تابلوی زیبا نیز به نمایش در خواهد آمد. در آخر پس از آماده سازی حروف روی زمینه از قبل که؛مشخص شده قرار گرفته وبا تابلو نیز در محل کار ساخت و نصب حروف نیز استفاده قرار میگیرد.تابلو فلزی فانتزی

نکته‌های ساخت تابلو حروف برجسته

برای ساخت تابلو فلزی فانتزی از جنس های مختلفی مانند اسیتل، برنج، مس و آهن استفاده می‌شود. اینکه چه ورقی رو برای کارتان انتخاب می‌کنید به؛ رنگ انتخابی شما بستگی خواهد داشت. چون فقط ورق های گالوانیزه قابلیت رنگ آمیزی نیز دارند.

فلز اسیل شامل 3 رنگ طلایی، نقره‌ایی و مشکی براق ومات است. و همان طور دارای 2 مدل ساده و خش دار است که؛ بیشترین کاربرد را نیز در بخش طلایی خواهد داشت.

حروف فلزی ساخته شده با مس ویا برنج نیز بعد از گذر مدتی کدر و نیاز به؛ پرداخت مجدد خواهند داشت.

گالوانیزه سازی چیست؟

از روش های که مانع از پوسیدگی فلزات از جمله آهن می‌شود؛ گالوانیزه سازی کردن فلزات نیز میگویند. در این فرایند نیز با استفاده از فلزی دیگر روی؛ فلز مدنظر پوشانده تا مانع از پوسیدگی فلز اصلی نیز شود. روش های زیادی برای گالوانیزه سازی نیز وجود دارد که، بهترین روش آن ورق های آهنی مذاب است. یعنی آهن را در مواد مذاب نیز قوطه ور کنیم.

در مورد گالوانیزه سازی

برخی فلزات چون با اکسیژن نیز واکنش میدهند باعث زنگ زدگی در؛ روی فلزاتی مانند آهن خواهد شد. که باعث ایجاد ظاهری بد شده و در عملکرد آن اختلال نیز ایجاد می‌کند.

معروف ترین تابلوهای فلزی

در اینجا نیز ما به شما 4 نمونه از تابلوهای فلزی مشهور را نیز معرفی میکنیم که عبارت‌اند از:

تابلو فلزی دیواری فانتزی

این تابلوها نیز بیشتر اوقات در فضای؛ ادارهای دولتی وهمچنین شرکت‌های خصوصی نیز مورد استفاده، قرار میگیرد. این دست از تابلوها به تابلواداری نیز معروف اند. که از جنس فلز برای تابلوهای راهنمای شرکت نیز استفاده می‌شود. همچنین این تابلوها ماندگاری بالایی داشته ودر گذر طولانی مدت زمان، تغییر شکل و رنگ نیز نمی‌دهند.

تابلو مغازه

یکی دیگر از این دست تابلوهای فلزی نیز؛ تابلو سردر مغازه نیز هستند. البته این تابلوها برای هرمغازه‌ایی، مورد استفاده نیز قرار نمی‌گیرند. برای تابلوهای مغازه نیز ابتدا باید یک پس زمینه کامپوزیت نیز کارشده و سپس؛ از تابلو فلزی نیز استفاده شود.

تابلو مطب

اگر به مطب پزشکی رفته باشید و به تابلوهای آن ها نیز توجه کرده باشید؛ این دست از تابلوها در سردر مطب پزشک و جعبه روشن بیرون محوطه را دارد. و همین طور بیشتر پزشکان نیز برای زیبایی بیشتر دکوراسیون داخلی مطبشان، لوگوی آن را هم به ما سفارش میدهند.

تابلو دکوراتیو

این دسته از تابلوها نیز جزو تابلوهایی است که علاوه بر زیبایی منحصر به فردشان؛ به خاطر مزایای دیگرشان بسیار مورد استقبال خریداران نیز قرار گرفته است. اگر شما به دنبال خرید تابلویی با حفظ برند و زیبایی محل کارتان هستید؛ پیشنهاد ما به شما این دست از تابلوها نیز هستند.

مزیت های تابلوهای فلزی دکوراتیو

آسانی برای تمیزی آن

مقاوم در برابر حرارت

درخشنده و چشم نواز

منعطفف و قابل استفاده در طرح های متنوع

مقاوم در برابر ضربه

طول عمر بالا

عمر استفاده بالا

مقاوم در برابر خوردگی

قیمت مناسب و به صرفه

تابلو لوگو از جنس فلز

این تابلوها به صورت کلی نیز به 3حالت کاربرد دارد که عبارت اند از: سردرکلینک، فضای داخلی و فضای خارجی. اما برای فضای داخلی مطب نیز بهترین انتخاب تابلو لوگو نیز به شمار می آید. که زیبایی مطب را چندین برابر خواهد کرد.

شما میتوانید کارهای دیگر مارا در اینجا دنبال نمایید.

سخن آخر

خب تا اینجای مقاله نیز با شما درمورد انواع تابلو فلزی صحبت نموده ایم. حال شما باید بنابه نیازتان انتخاب نمایید که؛ چه تابلو با چه بودجه ایی و… برای شما نیز مناسب است.

دوستان عزیز خیلی ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. لطفا نظرها و پیشنهادهای خود را در قسمت کامنت ها باما و بقیه نیز به اشتراک بگذارید.

منبع: صفحات وب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس جهت مشاوره و استعلام قیمت