تابلو استیل نقره ایی

تابلو استیل نقره ایی

شما هم به دنبال ساخت تابلو و لوگویی برای شرکت یا کسب‌وکار خود هستید؟ آیا به دنبال ساخت یک بیزینس برند هستید؟ شما میتوانید برای مرحله اول این کار که مربوط به؛ تبلیغات کار شماست ازتابلو استیل نقره ایی استفاده کنید.

در این مقاله درباره تابلو استیل، پلاک فلزی، انواع تابلو فلزی و برجسته سازی برای آن با شما صحبت خواهیم کرد. ادامه این مقاله را همراه ما باشید.تابلو استیل نقره ایی

تابلو استیل نقره ایی چیست؟

پلاک استیل و تابلو استیل نقره ایی صفحه فلزیست که، از استیل ساخته و در سازمان یا برند، داخل و خارج ساختمان و برجسته‌سازی نام و لوگوی شرکت‌ها نیز کار می‌شود.

این پلاک‌ها به صورت معمول به روی پرچین، درب ورودی یا دیوار و یا قسمت‌هایی که در دید باشد نصب می‌شود.

شما میتوانید درمورد تابلو استیل طلایی و نحوه قیمت گذاری تابلو استیل بیشتر بدانید.

پلاک استیل هم به عنوان روش تبلیغاتی به کار میرود و در کنار آن؛ زیبایی و جذابیت خاصی به محیط کاری شما می‌بخشد.

این تابلوها به خاطر عمر بالای کاری و مقاومت درِ، همه شرایط آب و هوایی حتی یک گزینه‌ی بسیار عالی برای سرمایه گذاری نیز به شمار می‌آید.تابلو استیل نقره ایی

آشنایی با پلاک فلزی

پلاک فلزی علاوه بر مواردی که برای شما بالاتر به شما اشاره کردیم، در موارد دیگر همچون نواحی و محیط‌هایی با شرایط آب و هوایی دشوار، محیط‌های مرطوب و یا صنایع مرتبط به نفت و گاز استفاده می‌شود. همچنین این تابلوها به دلیل مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی در، محیط‌های مرطوب مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

شما میتوانید در رابطه با تابلو فلزی مطب بیشتر بخوانید.

از دیگر کاربردهای این تابلوها میتوان به کار، در حوزه دکوراسیون داخلی اشاره نمود. این تابلوها به دلیل دارا بودن سطح براق و صاف، در دکور داخلی سازمان‌ها ، مراکز اقامتی و رستوران‌ها به عنوان معرف نام و لوگوی شرکت یا برند، به کار‌برده می‌شود.تابلو استیل نقره ایی

برجسته سازی

برای بولد (برجسته سازی) نام یا لوگوی شرکت یا برندی رو، فلزها میتوان از روشی به نام مارک فلزی پلاک ساز(متال مارکینگ) استفاده شود. این روش با استفاده، از دو ابزار ماتریس‌ و پنچر استفاده می‌شود.

در این روش حروف ویا شکلک مد نظرتان روی فلز نمایش داده می‌شود. این شکلک‌ها یا عبارت‌ها به صورت، عمیق و همیشگی در فلز نمایش داده شده و در همه شرایط آب و هوایی در برابر خوردگی، زنگ زدگی و دیگر آسیب‌ها مقاومت خواهد کرد.

شما میتوانید ما را در اینجا دنبال کنید.

متال مارکینگ(مارک فلزی) در فلزهای مختلفی از جمله آلومینیوم، برنج، مس و استیل میتوان پیاده سازی کرده و به خاطر خاصیت مقاومتی که، بالاتر هم به شما اشاره کرده بودیم برای برجسته نمودن بر روی جسم‌های مختلفی از جمله تابلوها، محصولات صنعتی، دستگیره‌های در و خودروها به کار رفته می‌شود.تابلو استیل نقره ایی

جمع بندی

تا اینجا مقاله شما با موضوعاتی مانند تابلو استیل، انواع آن، پلاک فلزی و برجسته سازی آن آشنا شده و می‌دانید انواع این تابلو در چه شرایط و بیزینس‌هایی به کار میرود حالا اینجا تصمیم به عهده شما که آیا میتوانید با توجه به نوع کسب و کار خود از این تابلوها استفاده نمایید یا خیر.

دوستان عزیز خیلی ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. لطفا نظرها و پیشنهادهای خود را در قسمت کامنت ها با ما و بقیه به اشتراک بگذارید.

منبع: صفحات وب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس جهت مشاوره و استعلام قیمت