تابلو فلزی مطب

تابلو فلزی مطب

تابلو فلزی مطب تابلویست که معمولا پشت درب مطب نصب میشود. این تابلو برای معرفی پزشک، شناخت واحد، اتاق ها، نوع کارکردها اشعار تبلیغاتی، سازمانی و… برای راهنمایی مراجعه کنندگان نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

با توجه به مواد مختلفی که در تابلوسازی، قابل استفاده است انواع مختلفی از این تابلوها قابل ساختن است. که در ادامه این مقاله ما شما را، با انواع تابلو فلزی مطب نکات مرتبط به ساخت آن سایز مورد استفاده در آن و… آشنا خواهیم نمود.تابلو فلزی مطب

انواع تابلو فلزی مطب

انواع تابلو فلزی مطب عبارت اند از:

تابلو در پلکسی گلاس

برچسبی

تابلو استیل

روی چوب ورق پلکسی سی ان سی

تابلو مطب ترکیبی

تابلو لایت باکسی

و…

که برای ساخت این تابلوها بیشتر از، ورق های پلکسی گلاس و مولتی استایل برای مشتریان کار می شود.

شما میتوانید برای مشاهده بیشتر نمونه کارها روی اینجا کلیک کنید.تابلو فلزی مطب

انواع تابلو فلزی مطب طبق نصب روی درب یا دیوار

این نوع تابلوها به دو دسته زیر تقسیم میشوند که عبارت اند از:

فیکسچر

تابلوهای فیکسچر، با استفاده از پیچ روی دیوار یا درب کار میشود. به همین دلیل با استفاده از دریل، در قسمت مورد نظر سوراخی ایجاد کرده و با استفاده از رول پلاک تابلو روی درب یا دیوار نصب میشود.

که اگر نتوانستیم از سوراخ استفاده کنیم، استفاده از تابلوهای پشت چسب دار گزینه بهتری نسبت به، تابلوهای فیکسچر است. زیرا در این کار دیگر نیاز به دریل کاری نخواهد داشت و این تابلو، زیبایی و جلوه خاصی به چهره مطب شما میبخشد.

و در صورت جا به‌ٰ جایی هیچ ردی از خود به جا نخواهد گذاشت.تابلو فلزی مطب

تابلو فلزی پشت چسب دار

تابلو(های) فلزی پشت چسب دار جلوه زیبا و مدرنی، به مطب یا شرکت شما میدهد. زیرا این تابلوها نیازی به اتصالاتی ندارند. و با استفاده از چسب های مخصوص نیز کار میشوند.

نکات طراحی تابلوی فلزی مطب

در طراحی تابلو فلزی مطب باید به سه نکته مهم توجه کنید که این نکات عبارت اند از:

سایز تابلو

ابعاد تابلو به عوامل مختلفی مانند لوگو متن و… نیز بستگی دارد. جایی که اشکال نسبت به کلمات قرار دارند و سایز فونت نوشته ها نیز، از جمله این عوامل مهم به شمار می آید. همین طور فضای مطب و محیط آن جا روی ساخت تابلو تاثیر دارد.

توجه داشته باشید که تابلو مطب شما باید نسبت به ابعاد ساختمان و فضای شما ساخته شده، تا جلوه و دید مناسبی نیز داشته باشد. البته اندازه تابلو باید با استفاده ازاستانداردی خاص، در سایز آن ساخته شود که این که این سایزها عبارت اند از:

20*40 – 20*30- 40*15 – 30*15 – 25*15 – 20*12تابلو فلزی مطب

فونت به کار رفته روی تابلو

فونت به کار رفته باید دارای ۳ ویژگی خوانایی، زیبایی و سادگی را داشته باشد. برای انتخاب این فونت باید از لوگوی سازمان، بهره برد و نسبت به آن فونت نیز انتخاب شود.

چون این کار باعث یکپارچه شدن لوگو با سایر موارد، مورد استفاده تبلیغاتی شده و مراجعه کننده شما را مجذوب خود خواهد کرد.

رنگ مناسب تابلو

انتخاب رنگ هم از قاعده هماهنگی و یک دست بودن نیز بهره میبرد. در حقیقت رنگ تابلوها باید، طبق رنگ سازمان کاری شما باشد. شما در انتخاب این رنگ باید، دقت بسیاری به خرج دهید چون رنگ شما نشان دهنده، نواع فعالیت شما بوده و از قاعده و قانون خاصی پیروی میکند.

جمع بندی

تا اینجا شما با نکات در انتخاب تابلوهای فلزی مطب را شناختید. حال نوبت شماست که باید تصمیم بگیرید که، باتوجه به انتخاب محیط کاری خود تابلو مورد نظر خود را انتخاب نمود و ببینید، چه تابلویی مناسب مطب شما خواهد بود.

شما برای مشاوره و سفارش خود میتوانید با متخصصان ما در ارتباط باشید.

دوستان عزیز خیلی ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید لطفا، نظرها و پیشنهادهای خود را در قسمت کامنت ها با ما و بقیه به اشتراک بگذارید.

منبع: صفحات وب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس جهت مشاوره و استعلام قیمت