تابلو سازی رستوران و فست فود جزء جذاب ترین بخش های تابلو سازی است. تابلو فست فود ها و تابلو رستوران ها از تابلوهای مشهور در سطح شهر هستند که عموم مردم آن ها را می شناسند. این تابلو تبلیغاتی خیلی خوب توانسته با مردم ارتباط برقرار کند و در ذهن آنها ماندگار شود. اگر چه طراحی این تابلو توسط طراحان تابلوسازی انجام میشود اما از آنجایی که مردم به خوبی با این تابلو مغازه آشنایی دارند، میتوانند به خوبی طراحی و ساخت تابلو فست فود و رستوران را نقد کنند و متوجه ایرادات و ضعف های تابلو در بخش طراحی و ساخت شوند. در واقع باید گفت، طراحی تابلو فست فود و رستوران شاید به ظاهر کار ساده ای به نظر برسد، اما حقیقت این است که طراحی این تابلو هم به تجربه و مهارت نیاز دارد و هم به نکته بینی و خلاقیت.

نقش پر رنگ تابلو های رستورانی و فست فود در زندگی مردم

شاید عجیب به نظر بیاید اما تابلو رستوران ها و تابلو فست فود ها نقش بسیار مهمی در زندگی مردم دارند. این جمله را میتوانیم در چند بخش مختلف بررسی کنیم.

بخش اول

تأثیر این تابلو بر زندگی افراد شاغل است. این افراد چه کسانی که کارمند هستند و چه مغازه دارها متناسب با شرایطی که دارند برای وعده های غذایی خود در محل کار به سراغ فست فود ها و رستوران ها میروند. تابلو رستوران ها و یا فست فود هایی که در مسیر هر روزه آنها قرار دارند، اگر توجه شان را جلب کند برای تهیه غذا این مغازه ها را انتخاب خواهند کرد. پس اگر تابلو شما تأثیر کافی را بر روی آنها بگذارد مشتری دائمی تان میشوند.

بخش دوم

مردمی هستند که رستوران رفتن و بیرون از خانه غذا خوردن، از تفریحات همیشگی آنها است. این گونه افراد همیشه در سطح شهر به دنبال تابلو رستوران و تابلو فست فود و تابلو مغازه های خوراکی می گردند. پس اگر کیفیت غذا و کیفیت تابلو شما سطح بالایی داشته باشد این گونه افراد هم مشتری ثابت تان می شوند.

بخش سوم

افرادی هستند که به دلایل مختلفی مانند قرار کاری، قرارهای دوستانه، کمبود وقت و… تصمیم دارند وعده ای از غذای خود را در بیرون از خانه صرف کنند، اکثراً این افراد از قبل تصمیمی برای انتخاب رستوران نداشته اند پس در سطح شهر به دنبال تابلو رستوران میگردند، زمانی که تابلو مغازه تان توجه آن ها را جلب کند، حتماً به رستوران شما وارد خواهند شد.

طراحی تابلو فست فود و نکات بسیار مهم

طراحی تابلو فست فود، یکی از جذاب ترین کارها در بخش تابلوسازی است. تابلو مغازه فست فود، باید یک تابلو تبلیغاتی بسیار جذاب و اشتها آور باشد تا مردم با دیدن این تابلو اشتهای شان تحریک شود و به سمت مغازه شما قدم بردارند. فست فود ها از دسته مشاغلی هستند که رقابت زیادی در جذب مشتری با یکدیگر دارند. پس تابلو تبلیغاتی برای این مغازه بسیار مهم است. برخی از فست فود ها که امروز تبدیل به یک برند مشهور در صنعت مواد غذایی شده اند، تابلو های یکسانی دارند که در تمامی شعب آن استفاده میشود. در طراحی تابلو فست فود دست طراح باز است تا خلاقانه ترین تابلویی که میتواند را طراحی کند. در این تابلو میتوان از رنگ های شاد و سرگرم کننده استفاده کرد، اما باید مراقب بود تا از رنگ هایی که اشتها را کم میکنند، استفاده نکنید.

طراحی تابلو رستوران و ویژگی هایی که باید در آن رعایت کنید

در مقایسه با فست فود، رستوران ها کمی فضای رسمی تری دارند. برخی از قرار های کاری در رستوران ها گذاشته میشود تا یک فست فود به همین دلیل طراحی فضای رستوران متمایز از طراحی فضای یک فست فود است. این تفاوت، در طراحی تابلو رستوران هم احساس میشود. تابلو رستوران باید در عین حال زیبا بودن، یک برند را به خوبی معرفی کند. در واقع تابلو رستوران لوگو یک رستوران به شمار میرود. توجه به طراحی یک آیکون جذاب و نصب آن بر روی تابلو رستوران، اهمیت زیادی دارد. در تابلو رستوران ها انتخاب رنگ هم متفاوت تر از تابلو فست فود است. ما در تابلو فست فود به دنبال طراحی یک تابلو اشتها آور هستیم، اما در تابلو رستوران زیبایی و لوکس بودن تابلو اهمیت بیشتری دارد به همین دلیل میتوان در طرح تابلو فست فود هم حتی از رنگ مشکی هم استفاده کرد.

 

تابلو چلنیوم رستوران یک انتخاب هوشمند

تابلو چلنیوم از تابلوهای منتخب برای تابلو رستوران است. تنوع رنگ و طرح در این تابلو و امکان استفاده از ورقه های متنوع مانند ورق پلکسی و… توانایی ساخت تابلوهای جذاب را بالا میبرد. با توجه به نکاتی که در طراحی تابلو رستوران گفتیم، در استفاده از تابلو چلنیوم رستوران، کمی محتاط تر باید رفتار کرد، عمدتاً این تابلو کمی رسمی تر طراحی میشود و از فونت های خلاقانه استفاده کمتری میشود. البته این موضوع به این مفهوم نیست که فقط باید تابلو چلنیوم را با فونت مشخصی طراحی کرده و ساخت، بلکه منظور این است که بهتر در طراحی و ساخت تابلو چلنیوم، تایپوگرافی های خاص به نسبت کمتری نسب به سایر فونت ها در تابلو استفاده شوند.

تابلو چلنیوم تابلویی مشهور برای فست فود است

معمولاً بیشتر تابلو هایی که در ساخت تابلو فست فود استفاده میشود، تابلو چلنیوم است. در طراحی و ساخت تابلو چلنیوم فست فود دیگر لازم نیست مانند طرح تابلو فست فود محتاط بود، این تابلو میتواند در اوج خلاقیت ساخته شود. استفاده از فونت های عجیب که شاید کمتر دیده شده باشد در ساخت این تابلو مرسوم است. در تابلو چلنیوم فست فود میتوان انواع و اقسام آیکون های مربوط به حوزه مواد غذایی و لوگو های مرتبط را ساخت و بر روی تابلو فست فود نصب کرد. اگر برای تابلو مغازه فست فود خود به دنبال یک تابلو تأثیر گذار هستید، پیشنهاد اول ما تابلو چلنیوم است.

تابلو لایت باکس در رستوران و فست فود حتماً باید نصب شود

هر فست فود یا رستورانی حداقل به یک تابلو لایت باکس نیاز دارد. هرگز نسبت به این تابلو بی تفاوت نباشید. لایت باکس یک مهره مهم در تبلیغات رستوران شما خواهد بود. رستوران ها و فست فود ها از مشاغلی هستند که فعالیت آن ها از صبح تا نیمه های شب ادامه دارد و اکثراً مشتری آنها در شب بیشتر از روز است. پس تابلو مغازه باید حتماً در شب دید و نور خوبی داشته باشد. لایت باکس در این زمینه همواره حرف اول را میزند. همچنین از تابلو لایت باکس میتوان در قسمت های مختلف مغازه با اهداف متفاوت استفاده کرد. مثلاً نصب تابلو لایت باکس دو طرفه یا پرچمی بر سردر رستوران یا فست فود به بهتر دیده شدن مغازه کمک میکند. از تابلو لایت باکس فریم لس و یا تابلو لایت باکس ایستاده هم میتوان در داخل مغازه برای معرفی بهتر غذا ها و سایر بخش های منو غذایی استفاده کرد.

تابلو کامپوزیت را فراموش نکنید

تابلو کامپوزیت زمینه خوبی برای تابلو رستوران یا حتی تابلو فست فود است. استفاده از این تابلو به همراه تابلو چلنیوم یا تابلو حروف برجسته ترکیب خوبی برای رستوران ها و فست فود های سطح شهر است. از آنجایی که رستوران ها و فست فود ها باید بهداشت را در سطح بالایی رعایت کنند، تابلو کامپوزیت به دلیل قابل شستشو بودن میتواند تابلو خوبی باشد. همچنین در فضاهای سربسته مانند فود کورت هایی که در مراکز خرید قرار دارند، از تابلو کامپوزیت بیشتر استفاده میشود. بیشتر برند های مواد غذایی که در تمام سطح شهر شعبه دارند هم از تابلو کامپوزیت استفاده کرده اند.

تابلو ترموود یک انتخاب هوشمند و خاص برای فضا های خاص

تابلو ترموود هم یکی دیگر از تابلوهایی است که در ساخت تابلو رستوران و فست فود استفاده میشود. انتخاب این تابلو برای رستوران و فست فود، انتخاب خاص و جذابی است. به طور کلی برای هرمغازه فست فود و یا رستورانی نمیتوان از تابلو ترموود استفاده کرد. برای اینکه این تابلو جلوه خوبی داشته باشد و به خوبی دیده شود باید با طراحی بخش های دیگر رستوران همخوانی داشته باشد. زمانی که طراحی فضای داخل مغازه و نمای آن و همچنین مصالحی که استفاده میکنیم برای تابلو ترموود مناسب باشد، نصب این تابلو بر سردر مغازه باعث افزایش مشتری خواهد شد. در طراحی و ساخت تابلو ترموود، میتوان با ترکیب این تابلو با تابلو چلنیوم، تابلو حروف برجسته و تابلو لایت باکس، تابلو خوبی برای این گونه مغازه ها ساخت و بر سر در آنها نصب کرد.

قیمت تابلو چلنیوم مشاور املاک

قیمت تابلو چلنیوم مشاور املاک، با توجه به متریال هایی که سفارش دهنده انتخاب نموده مورد محاسبه قرار میگیرد. همچنین نوع تابلوی سفارشی و محیطی که حروف برجسته اشغال کرده اند در ابتدای کار سنجیده و به مشتریان اعلام می شود و مشتریان در صورت توافق با تابلوساز، قرارداد کاری را امضا نموده و طراحی و پیاده سازی تابلو آغاز میشود. اگر شما هم بدنبال تابلو سازی میگردید تا برای املاک خودتون یک تابلو مغازه زیبا و مدرن بسازید گروه تابلو سازی برتر با چندین سال سابقه در حوزه تابلو سازی یک گزینه بسیار عالی برای شما است. برای دریافت مشاوره از کارشناسان گروه تابلو سازی برتر میتوانید با شماره 09392291829 تماس حاصل فرمایید.

جمع بندی

تابلو چلنیوم فست فود، از جمله جذاب ترین و موثر ترین روش های تبلیغاتی به حساب می آید تا سبب جلب توجه هر رهگذری گردد و هم چنین با ایجاد کردن یک فضای دلنشین سبب جلب اعتماد مشتریان میگردد. امروزه استفاده نمودن از تابلو املاک روشی مناسب و تخصصی به حساب می آید. شما میتوانید از انواع تابلو های تبلیغاتی از جمله تابلو ترموود، تابلو چلنیوم و … در سر در مغازه املاک خود استفاده نمایید.