تابلو چلنیوم الماسی

تابلو چلنیوم الماسی

تابلو چلنیوم الماسی یکی از جدیدترین و خلاقانه ترین تابلو چلنیوم در خانواده تابلو های تبلیغاتی است. تابلو چلنیوم الماسی یا لبه پانچ که با جلوه گری از نمای کناری چند سالی است مورد استقبال عمومی قرار گرفته است. تابلو چلنیوم لبه پانچ با پلکسی گلاس سفید و دوبل پلکسی طلایی پانچ با نور آفتابی که نور را از خود عبود میدهد و زیبایی خاص و جلوه بصری منحصر به فردی را به تابلو مغازه شما میبخشد.

تابلو چلنیوم الماسی یکی از نوع آوری­ های عظیم در صنعت تابلوسازی است. این شیوه از ساخت تابلو های تبلیغاتی، بسیار زیبا، درخشنده و دارای جلوه ای منحصر به فرد است. در این مقاله درباره تابلو چلنیوم طلایی و قیمت ساخت تابلو گفته ایم پس تا آخر مقاله همراه ما باشد.

علت پر طرفدار بودن تابلو چلنیوم الماسی

در نوع ساخت تابلو چلنیوم الماسی، حروف برجسته با استفاده از اشکال گوناگون هندسی مانند دایره، ستاره یا شکل های دیگری توسط دستگاه لیزر برش داده شده و بر روی پلکسی گلاس پانچ میشود. بعد از مرحله اول نور SMD از قسمت های برش داده شده عبور میکند، که باعث شکست نور در تابلو شده و با عبور از اطراف آن نمای زیباتری به تابلو تبلیغاتی خواهد داد.

لبه های طرحدار نور را عبور داده و روی زمینه تابلو سایه روشن ایجاد میکند و باعث افزایش جذابیت تابلو میشود. قطر و تعداد پانچ های موجود در تابلو انعطاف پذیر بوده و باتوجه به شرایط محیطی فروشگاه و نظر مشتری و طراح تعیین میشود. در این نوع تابلو، لبه های پانچ شده با طرح های مختلفی باعث زیبایی بیشتر تابلو میشود.

تفاوت تابلو چلنیوم الماسی با مدل های معمولی تابلو

تابلو چلنیوم الماسی از خانواده تابلو های چلینیوم است. تفاوت این سبک تابلو چنلیوم با نوع معمول در نمای ستاره ای، درخشان و غیره است. نور اس ام دی (SMD) داخل حروف برجسته با شکست نور از داخل تابلو به چشم بیننده ساطع میشود که این برق ملایم در عین حال چشمک زن، عابران در حال حرکت را به خود مجذوب میکند و جلوه فوق العاده ای از خود نمایان میکند.

تابلو مغازه چلنیوم الماسی

تابلو مغازه الماسی یکی از تابلوهایی است که از سوی صنف مغازه داران مورد استفاده زیادی واقع می شوند و می تواند جلوه جذابی را برای نمای بیرونی مغازه شما فراهم سازد و تابلویی منحصر به فرد را در مکان کسب شما به نمایش بگذارد و به عنوان یک ابزار تبلیغاتی نامحدود و مدرنیته برای مدت زمان طولانی مورد استفاده واقع گردد.

تابلو مغازه چلنیوم الماسی

تابلو چلنیوم کریستال الماسی

تابلو چلنیوم به شیوه های متفاوت اجرا و پیاده سازی میشود که کریستال و الماسی بودن حروف برجسته چلنیوم یکی از تکنیک هایی است که تابلو مغازه شما را بسیار جذاب میکند. در ساخت آن علاوه بر برش هایی که تابلوساز به شکل الماس بر روی پلکسی ایجاد میکند از دانه های کریستال نیز بهره برده و از ورق پلکسی گلاس شیشه ای جهت ساخت تابلو استفاده میشود.

تابلو چلنیوم الماسی استیل

استیل ورق شفاف و براق است اما نمیتواند نور را از خود عبور دهد به همین دلیل میتواند بصورت ترکیبی با دیگر متریال ها ساخته شود. در این روش رویه حروف با استفاده از چلنیوم ساخته میشود اما لبه های حروف با استفاده از متریال استیل طراحی میشود.

تابلو فلزی الماسی

معمولا لبه های حروف تابلو از فلزاتی همچون مس، آهن گالوانیزه استفاده میشود.

تابلو چلنیوم رینگی (الماسی)

برای ساخت تابلو چلنیوم الماسی رینگ لبه های حروف توسط دستگاه های مخصوص همچون رینگ برش داده میشود و نور علاوه بر رویه حروف از بخش های رینگی نیز به چشم ها به صورتی خیره کننده متصاعد میشود.

تابلو چلنیوم پانچی (الماسی)

پانچ نوعی سواراخ کاری است که بر روی لبه های حروف برجسته چلنیوم اعمال میشود. ساخت تابلو چلنیوم الماسی پانچی نیز بدین شکل است که رویه حروف با استفاده از چلنیوم ساخته میشود و لبه ها به شکل ردیفی و یا زیگزاگی پانچ میشود.

تابلو چلنیوم پانچی (الماسی)

قیمت تابلو چلنیوم الماسی

قیمت تابلو الماسی به گزینه های بسیار مربوط است مانند:

  • مدل تابلو
  • کیفیت تابلو
  • جنس های استفاده شده در تابلو
  • مواد اولیه استفاده شده در تابلو
شما میتوانید برای دریافت قیمت، دریافت مشاوره رایگان و ارسال متخصص به محل با شماره تلفن 09392291829 تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت کارشناسان فنی گروه تبلیغات برتر در محل حضور پیدا کنند.

جمع بندی

ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با تابلو چلنیوم الماسی آشنا کنیم. تابلو ها در طرح ها و رنگبندی مناسب و خاص در کنار نورپردازی خوب میتواند به عنوان یک تابلو چلنیوم شناخته شود و به شما در افزایش مشتری کمک کند. توصیه ما به شما این است که در خرید تابلو چلنیوم حتما از کارشناسان حرفه‌ای مشورت بگیرید تا بهترین مدل و رنگ را برای تابلو شما انتخاب کنند.

قبل از سفارش تابلو مغازه مدرن باید بررسی کنید که طراحی تابلوی شما بروز و برای کسب و کار شما مناسب هست یا خیر؟ برای دریافت مشاوره رایگان و ارسال متخصص به محل با شماره تلفن 09392291829 (آقای تمیزی) تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت کارشناسان فنی گروه تبلیغات برتر در محل حضور پیدا کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس جهت مشاوره و استعلام قیمت