تابلو چلنیوم طلایی

تابلو چلنیوم طلایی

امروزه روش‌ های تبلیغاتی بی‌ شماری برای معرفی برند و کسب مشتریان بیشتر به یکی از دغدغه‌ های صاحبان کسب کار ها  شده است. هر تولید کننده کالا یا ارائه‌ دهنده خدمات سعی میکند با استفاده از ابزارها و تکنیک‌ های تبلیغاتی، نام برند خود را به عموم و مصرف‌کنندگان برساند تا فروش بیشتری داشته باشد.

شرکت های بزرگ تجاری با برندهای معروف امروزی شهرت خود را مدیون هزینه های تبلیغاتی صرف شده در سال های گذشته هستند و تبلیغات نه تنها هزینه اضافی محسوب نمیشود، بلکه در صورت تبلیغ مناسب در زمان و مکان مناسب مانند کاشتن بذر است.

یک تابلو تبلیغاتی خوب میتواند نام برند شما را معروف کند و در سال های آینده برای کسب و کار شما مشتریانی به دست آورد. هنگامی که نام برند شما شناخته میشود، ناخودآگاه مشتریان شما عامل مهمی در معرفی برند شما است و آنها نام برند شما را دهان به دهان به دیگران منتقل میکنند. یکی تابلو هایی که امروزه بسیار پر طرفدار است تابلو جلنیوم طلایی است. ما در این مقاله درباره تابلو چلنیوم طلایی صحبت کرده ایم و چند نمونه تصویر آماده کرده ایم.

تابلو چلنیوم طلایی چیست؟

تابلو چلنیوم طلایی شامل ورق پلکسی طلایی، رول چلنیوم طلایی و اس ام دی های طلایی رنگ است که یک تابلوی چلنیوم تمام طلایی را با چهره ای براق مانند طلا و جواهرات میسازد. تابلو چلنیوم طلایی یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین تابلو چلنیوم است.

تابلو چلنیوم طلایی ساده

در این روش از یک لایه ورق پلکسی طلایی برای ساخت سطح حروف و از رول چلنیوم طلایی برای ساخت لبه حروف استفاده میشود و سپس لامپ ها در حروف برجسته تعبیه شده و روی زیرسازی پی وی سی نصب میشوند.

پنل دوبل چلنیوم پلکسی گلاس

برای ساخت تابلو چلنیوم پلکسی دو لایه از دو لایه ورق پلکسی گلاس با دو رنگ متفاوت استفاده میشود. دور حروف چلنیوم رول طلایی به قطر 7 یا 9 سانتی متر ساخته شده و در زیر حروف برجسته از ورق پی وی سی استفاده میشود.

پنل چلنیوم دوتایی طلایی

برای ساخت رویه حروف از دو لایه ورق پلکسی پانچ شده استفاده میشود و دور حروف با استفاده از رول چلنیوم طلایی آماده میشود.

 

پنل چلنیوم حلقه طلایی

برای ساخت حلقه چلنیوم طلایی پس از طراحی پنل چلنیوم طلایی دو پلکسی گلاس انتخاب شده توسط دستگاه برش لیزری برش داده میشود. سپس برای ساخت لبه حروف یک ورق فولادی به شکل حلقه خم میشود سپس سطح کار و لبه ها را خم میشود. حلقه ها به هم مونتاژ میشوند و پس از اتمام مراحل تعبیه لامپ های SMD، حروف بر روی ورق پی وی سی سوار میشوند.

اگر میخواهید پنل خود را به صورت ترکیبی سفارش دهید، میتوانید به جای آن از ورق کامپوزیت استفاده کنید. لایه زیرین پی وی سی، یک تخته چلنیوم طلایی حلقه و یک تخته کامپوزیت را با هم نمایش دهید، یا می توانید به جای تخته قرنیز از چوب ترمووود استفاده کنید و با نمای چوبی و نقش برجسته چلنیوم طلایی، یک تخته ترکیبی منحصر به فرد ایجاد کنید. اگر شما یک تابلو مغازه مدرن با استفاده از انواع متریال های تابلو مغازه میتوانید از گروه مشاورین تابلو سازی برتر مشاوره دریافت کنید، برای دریافت مشاوره با شماره 09392291829 (آقای تمیزی) تماس حاصل فرمایید.

پنل چلنیوم حلقه طلایی

پانچی چلنیوم طلایی

در این روش سطح یا لبه یا هر دو توسط دستگاه پانچ به اشکال مختلف هندسی مانند دایره، مربع، مستطیل، ستاره و یا هر طرح دیگری که مشتریان بخواهند پانچ میشود. برای ساخت پانل چلنیوم طلایی با پانچ با استفاده از مخصوص و دستگاه های لیزر و پانچ، سطح و لبه حروف به صورت ردیفی یا زیگزاگ پانچ میشود. هنگام ساخت پانچ باید به قطر پانچ، تراکم پانچ و قطر لبه های پانچ توجه کنید. به اندازه ای است که بلوک های SMD ظاهر نشوند یا شبکه حروف پررنگ و براق و حروف چشمک زن را زیر سوال ببرند.

نقاشی های چلنیوم سلنیوم طلایی

تابلوی چلنیوم خود فوق العاده جذاب و بسیار درخشان است، اما اگر میخواهید به زیبایی و درخشندگی این بیلبورد بیفزایید، میتوانید از کاشی های پولک دار برای نمایش آن استفاده کنید و تابلوی چلنیوم طلایی را به نمایش بگذارید. برای ساخت تابلو چلنیوم طلایی پس از طراحی حروف برجسته طلایی در زیرسازی تابلو از نوعی ورق پلاستیکی به نام کاشی استفاده میشود. کاشی های بدون درز اشکال هندسی مختلفی مانند دایره، مربع، لوزی و سایر اشکال را به نمایش میگذارند و با حالت لغزنده خود چشم هر رهگذری را به سمت بیلبوردهای نصب شده جذب میکند.

حروف برجسته چلنیوم طلایی

نقش برجسته چلنیوم با استفاده از ورق های پلکسی شفاف و رول چلنیوم انجام میشود. برای ساخت حروف برجسته چلنیوم طلایی، تابلوساز از رول چلنیوم طلایی برای ساخت لبه حروف استفاده میکند. به طور کلی چلنیوم از نوعی ورق آلومینیوم تشکیل شده است که این ورق ها به صورت رول در سایزهای 7، 9 و سانتی متر در رنگ ها و ضخامت های مختلف توسط برندها و کشورهای سازنده مختلف وارد بازار میشوند.

حروف برجسته چلنیوم طلایی

رول پنل چلنیوم طلایی

یکی از ابزارهای اساسی ساخت تابلو چلنیوم رول چلنیوم است که بسته به رنگ و ضخامت آن با قیمت های متفاوتی عرضه میشود. قیمت رول چلنیوم طلایی به دلیل استقبال بیشتر مشتریان از این رنگ، کمی بالاتر از رول چلنیوم نقره ای، رول چلنیوم مشکی و یا رنگ های دیگر میباشد و همین امر باعث افزایش قیمت پنل چلنیوم میشود.

پنل چلنیوم طلایی پلکسی گلاس

پلکسی ورقه ای شفاف و بادوام شبیه شیشه است که در زمینه بیلبوردها برای ساخت اکثر بیلبوردها استفاده میشود. از پلکسی به تنهایی میتوان هم سطح و هم لبه های حروف برجسته را ساخت و به این ترتیب یک تخته پلکسی گلاس را به نمایش گذاشت اما برای ساخت تخته چلنیوم طلایی برای ساخت رویه حروف میتوان از پلکسی گلاس و لبه های چلنیوم ساخت.

نکات بسیار مهم درباره تابلو چلنیوم

  1. مقاوم بودن در برابر سرما، گرما و شرایط جوی نامساعد به دلیل استفاده از جنس آلومینیوم
  2. وجود نوارهای اسفنجی در آن که مانع از ورود گرد و غبار و آب داخل آن میشود.
  3. دارای رنگ های متنوع و زیبایی است که به هیچ عنوان رنگهای آن تغییر نمیکند.
  4. استفاده از جنس مرغوب در ساخت آن که از زنگ زدگی تابلو جلوگیری نموده و همچنین باعث عمر طولانی و مفید آن میشود.
  5. مصرف برق آن بسیار کم است و نوردهی عالی و زیبایی دارد.
  6. تابلو چلنیوم به دلیل انعطاف پذیری خوب، قابلیت این را دارد که به هر اندازه و طرحی در میاید.

نکات بسیار مهم درباره تابلو چلنیوم

قیمت پنل چلنیوم طلایی

قیمت پانل چلنیوم بر اساس متر محیط و ابزار استفاده شده و ارتفاع پنل از سطح زمین محاسبه میشود. از آنجایی که رول طلایی نسبت به رنگ های دیگر گرانتر و پرفروش تر است، قیمت تخته چلنیوم طلایی نسبت به سایر تابلوهای چلنیوم بیشتر است و اگر میخواهید از تخته چلنیوم طلایی دوبل، تابلو چلنیوم پانچیوم یا تخته چلنیوم حلقه ای استفاده کنید. ، با توجه به افزایش مراحل اجرا و مواد مصرفی، قیمت پنل افزایش می یابد. برای اطلاع از قیمت تابلو چلنیوم طلایی میتوانید با شماره 09392291829 (آقای تمیزی) تماس حاصل فرمایید.

جمع بندی

متاسفانه برخی از افراد سودجو از طلق مواد اولیه نا مرغوب برای ساخت تابلو چلنیوم طلایی استفاده میکنند. به همین علت این تابلو ها به خوبی نور را از خود عبور نداده و خیلی کدر میشوند و نور به صورت یکدست و شفاف از آن ها پخش نمیکند.

در صورتی که در ساخت تابلوهای طلایی باید از مواد اولیه مرغوب استفاده شود که در برابر نور آفتاب بسیار با دوام و مقاوم بوده و هم نور را از خود به صورت شفاف و یکدست پخش میکند. اگر شما بدنبال یک تابلو سازی با تجربه  ما در گروه تابلوسازی برتر در تلاشیم تا بهترین مواد اولیه با بهترین قیمت را به شما عزیزان ارائه دهیم. برای دریافت مشاوره با شماره 09392291829 (آقای تمیزی) تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس جهت مشاوره و استعلام قیمت