بزرگترین شرکت تابلوسازی

بزرگترین شرکت تابلوسازی

جمواز صنایع سود آور در عصر امروزه تبلیغات است و کار آفرینان بسیاری در آن سرمایه گذاری کردند. تاریخچه این صنعت از چاپ تراکت شروع و با گسترش این صنعت به ۴ دسته تلویزیون رادیو فضای باز و آنلاین تقسیم شده است، که بحث اصلی ما در این مقاله به تبلیغات در فضای باز و بزرگترین شرکت تابلوسازی در جهان نیز اشاره کنیم؛ که در این مقاله نام چند شرکت برتر در حوزه تبلیغات فضای باز به شما معرفی نماییم.

JCDecaux بزرگترین شرکت های تابلوسازی

این شرکت، یکی از بزرگترین شرکت (های) تابلوسازی در جهان است که در سال ۱۹۶۴ پایه گذاری و شروع به فعالیت کرده و در حال حاضر در بالای ۸۰ کشور جهان در سراسر کشورهای جهان بیشتر از ۱میلیون پنل تبلیغاتی حضور دارد. همین مجموعه با تبلیغات مبلمانی خیابانی شروع کرده اند و در حاضر تنها شرکت بین المللی تبلیغاتی که تبلیغ بر مبلمان خیابانی حمل و نقل و تبلیغات بیلبورد در فضای باز و توسعه آن به صورت متمرکز کار میکند.

این شرکت دارای بزرگ ترین مجموعه از کارهای سنتی محیطی و حتی دیجیتال است. از جمله نمونه کارهای این شرکت میتوان به ساخت یک رژلب غول پیکر تعاملی که برای شرکت بزرگ اون بود اشاره نمود؛ که شما می توانستید روی دکمه قرمز بزرگ زده و سپس رژلب های رایگان دریافت نمایید.

درآمد ضمنی این شرکت بالای ۴ میلیون دلار در سال ۲۰۱۸ برآورد شده است.

Clear channel outdoorدومین از بزرگترین شرکت تابلوسازی

این شرکت تا به حال ۳بار فروخته شده و تغییر نام داده؛ که یکی در سال ۱۹۰۱ به فاستر و کلیزر در اورگان ایجاد و در سال ۱۹۸۶ به پاتریک مدیا و در سال ۱۹۹۵ به کلین چنل اودور تغیر نام داده، و در آخر در سال ۲۰۰۱ به ایلر مدیا کمپانی تغییر نام داده است.

از بزرگترین شرکت تابلوسازی در جهان که در صنعت تبلیغات سرمایه گذاری کرده است. (دومین شرکت)

این شرکت در حوزه ساخت ونصب پنل های تبلیغاتی فضای باز مانند: بیلبوردها مبلمان های خیابانی فرودگاهای مختلف و پوسترها نیز فعالیت دارند.

این شرکت فقط در آمریکا فعالیت دارد و در ۴۴ ایالات متحده پخش شده اند. همین مجموعه در ایالات متحده بهترین شرکت تبلیغاتی در حوزه تبلیغات فضای باز هستند؛ و همچنین در زمینه تبلیغات محیطی دیجیتال و رشد شبکه های دیجیتال با ارزش ۱۲۰۰ پنل تصویری نیز در رتبه اول قرار گرفته اند.

از نمونه کارهای این شرکت؛ به کارهای که برای نشان های معروف نایک، اوبر، آودی و… غیره نیز اشاره داشت. آن ها برای شرکت نایک در آمریکا از لباس تیم فوتبال بانوان آمریکایی استفاده نموده اند.

Focus Media شرکت

یک شرکت تبلیغات در فضای باز چینی است، که بزرگ ترین پنل های دیجیتال رو اداره میکند؛ و این شرکت بیشتر از تبلیغات های دیجیتال او او اچ و تبلیغات اینترنتی استفاده میکند.

این شرکت در سال ۲۰۰۳ تاسیس افتتاح شده و در شانگ های راه اندازی شده و سال ۲۰۰۵ به صورت عمومی تجارت خود را در کشور آمریکا نیز شروع نموده است، و در سال ۲۰۱۳ به بخش خصوصی بازگشته و در سال ۲۰۱۸ بالای ۲ میلیارد دلار در آمد داشته است.

و امروزه آن ها فقط دربازار چین فعالیت میکنند. از نمونه کارهای آن ها میتوان به تبلیغات برای برند معروف کنون نیز اشاره نمود.

Stroer stroerشرکت

از شرکت های تبلیغاتی پیشرو آلمانی در حوزه تبلیغات رسانه های خارج از خانه است، که دفتر آن واقع در شهر کلن آلمان است و در سال ۱۹۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

از خدمات این شرکت میتوان به خدمات تبلیغات فردی و راحل های کاملا یکپارچه و همراه با کل زنجیره ارزش بازاریابی و فروش ارایه کرد، که بر نقاط قوت او اچ اچ پلاس کار میکند.

مدیرعامل این شرکت برنامه ایی اتخاذ نموده که بنای آن بر محتوا و رسانه مستقیم تمرکز دارد و روی او او اچ بیزینس های دیجیتال فعالیت های زیادی انجام میدهند.

آن ها فقط در بازار آلمان فعالیت می کنند و برای برندهای معروفی از جمله کوکاکولا، نایک، آدیداس و… نیز کارانجام داده اند و در سال ۲۰۱۸ نزدیک به ۲ میلیارد دلار درآمد داشته اند.

شما میتوانید در مورد بهترین تابلوسازی تهران بیشتر بدانید.

Lamarشرکت بزرگترین شرکت تابلوسازی(پنجمین)

این شرکت با دارا بودن ۳۴۰۰۰۰ نمایشگر در آمریکا و کانادا، یکی از بزرگترین شرکت تابلوسازی در حوزه فضای باز در دنیا محسوب میشود.

این شرکت در سال ۱۹۰۲ شروع به فعالیت نموده و از آن موقع تا به این شرکت با شتاب بسیاری به رشد خود ادامه داده است.

شرکت لامار دارای بزرگترین بیلبورد های شبکه دیجیتال و سنتی در آمریکا با ۳۳۰۰ نمایشگر هستند.

از نمونه کارهای این شرکت میتوان به کارهای مربوط به برند های: نیسان پاندرورا و شورلت نیز اشاره نمود.

شرکت در سال ۲۰۱۸ بالای ۱.۵ میلیارد دلار درآمد داشته اند. شرکت نیسان برای اینکه بتواند در بازار آمریکا بهترین نوع تبلیغات محیطی را داشته باشد با همین شرکت نیز فعالیت نیز میکند.

شما میتوانید در مورد تابلو چلنیوم آرایشگاه بیشتر بدانید.

Outfront Mediaشرکت

دفتر مرکزی این شرکت در نیویورک است و در سال ۱۹۳۸ شروع به فعالیت کرده است.

این شرکت، در حوزه تبلیغات فضای باز فعالیت دارند و در سراسر آمریکا و کانادا بیلبورد های تبلیغاتی دارند.

شرکت اوترفرونت در کمپین های سوشال مدیا نیز کار می کنند. از نمونه کارهای این شرکت میتوان به کار برای شرکت های بن و جری، چای زنبوری، اسنتیا واتر، امازون جت بلو و روکلند تراست نیز اشاره نمود.

این شرکت در سال ۲۰۱۸ بالای ۱.۵ میلیارد دلار درآمد داشته است. ترفند این شرکت این بود که مشتریان خود را در تبلیغاتشان شناسایی، در محل مورد نظر نیز برایشان تبلیغات رو انجام میدادند.

شرکت گلوبال

گلوبال از شرکت های چند رسانه ایی است؛ که دفتر آن در انگلستان در سال ۲۰۰۷ شروع به فعالیت نمود. این شرکت در این حوزه تبلیغات های برنامه موسیقی تبلیغات فضای باز و رادیو نیز فعالیت میکند.

این شرکت نیز از پیشرو های بزرگ در حوزه تبلیغات محیطی  و به تبلیغ کنندگان خدمات تبلیغات فضای فرهنگی مراکز خرید بزرگ و حمل و نقل نیز ارایه میدهند.

گلوبال صاحب ۲۳۵۰۰۰ پنل تبلیغاتی در کل انگلستان و اروپاست. درآمد این شرکت در سال ۲۰۱۸ نزدیک به ۶۵۰ میلیون دلار تخمین زده شده. همچنین شرکت برای اقناع ساز برندها و تبلیغ دهندگان از ترکیب فضای باز نشان های دیجیتال پلت فرم های تبلیغاتی و رادیو نیز استفاده کرده تا بهترین شیوه تبلیغ را به آنان ارایه دهد.

از جمله نمونه کارهای این شرکت برای برند های: رنو، پژو، فولوکس، واگن و… شرکت ها نیز اشاره نمود.

کمپانی اووه مدیا

از شرکت های تبلیغاتی رسانه ای کشور استرالیا ست که در سال ۱۹۸۹ شروع به فعالیت نموده است؛ و از پیشرو های تبلیغاتی در استرالیا و نیوزیلند و بالای ۳۰۰۰۰ مکان کنار جاده خرده فروشی کافه فرودگاه ها برج های اداری فضای تبلیغات اداری و حتی تبلیغات آنلاین را دارا هستند.

از جمله نمونه کارهای آن ها میتوان به کار برای شرکت های: دی سون، بادی شاپ، پورشه و… اشاره نمود.

درآمد این شرکت نیز نزدیک به ۵۰۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۸ برآورد شده است.

شرکت ای پی جی و اس جی ای

از شرکت های معتبر تبلیغات محیطی فضای باز است؛ که از سال ۱۹۰۰ در ژنو سویس شروع به فعالیت نموده و خدماتی که به مشتریان خود می دهند؛ نگهداری و نصب پنل های پوستر را انجام می دهند و در سال ۲۰۱۸ نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار درآمد آن ها نیز تخمین زده شده است.

شما میتوانید در مورد ما اینجا بیشتر مطالعه بفرماید.

دوستان عزیز خیلی ممنون که تا اینجا مقاله همراه ما بودید لطفا نظرها و انتقادهای خود را در قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: صفحات وب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس جهت مشاوره و استعلام قیمت