برنامه طراحی تابلو مغازه

معرفی 7 برنامه طراحی تابلو مغازه

ما برای طراحی تابلو مغازه با استفاده از نرم‌افزار ها و برنامه های مختلف گرافیکی میتوانیم طرح‌ های گوناگونی را طراحی کنیم. تعدادی از برنامه طراحی تابلو مغازه هم در این زمینه وجود دارد که به بهترین شکل ممکن این کار را انجام میدهند. طراحی بیلبورد با این نرم‌ افزارها جذابیت بیشتری خواهد داشت. در طراحی تابلو ها و بیلبورد ها بهتر است از برنامه‌های گرافیکی استفاده کنید. اگر شما به دنبال برنامه برای طراحی تابلو مغازه هستید پیشنهاد میکنیم تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

7 نرم افزار برتر طراحی تابلو

  1. Adobe Illustrator
  2. Corel DRAW
  3. 3ds Max
  4. Easy Sign
  5. Smart Draw
  6. Novi Sign
  7. Yodeck

برنامه طراحی Adobe Illustrator

برنامه طراحی Illustrator قطعا یکی از بهترین نرم افزار های طراحی تابلو است. این شامل طیف وسیعی از ویژگی هایی است که برای ساختن یک بنر یا لوگوی سفارشی برجسته برای شرکت خود به آن نیاز دارید. با تصاویر خود شروع کنید یا از لیست الگوهای Adobe Stock برای ایجاد طرح علامت شخصی خود انتخاب و استفاده کنید. برای ایجاد نشانه ای که واقعاً متمایز است، تصاویری، فونت منحصر به فرد یا طرح های لوگو را اضافه کنید. امکان ادغام با سایر نرم افزار های Adobe طراحی یک تصویر تبلیغاتی ایده آل را آسان میکند.

همچنین تابلو های هنری وجود دارد که ممکن است برای ایجاد علائم شخصی سازی شده با کیفیت بالا در هر شکل یا اندازه ای برای صفحه نمایش استفاده شود. نتایج را میتوان در هر قالبی از جمله PNG یا JPG صادر و دانلود کرد.

برای دانلود برنامه طراحی تابلو مغازه Adobe Illustrator اینجا کلیک کنید.

برنامه طراحی Adobe Illustrator

برنامه طراحی CorelDRAW

برنامه طراحی CorelDRAW یک نرم‌افزار عالی برای ساخت علائم چند منظوره با انواع ویژگی‌ های استثنایی است. با استفاده از ردیابی مبتنی بر هوش مصنوعی گزینه های پیش از چاپ درجه یک و موتور تنظیم رنگ پیشرفته، میتوانید تبلیغات و مطالب چاپی زیبایی طراحی کنید. به مجموعه ای از الگوهای طراحی شده ماهر نگاه کنید و یکی را که دوست دارید انتخاب کنید. بیش از 1000 فونت و 7000 شیء دیجیتال و کلیپرت ایده های شما را به واقعیت تبدیل میکند.

طرح های سریع ممکن است به راحتی به تصاویر وکتور خیره کننده تبدیل شوند. شما میتوانید به سایر کاربران اجازه دهید مستقیماً روی پرونده های طراحی ایده ها را بررسی، یادداشت و اظهار نظر کنند.

برای دانلود برنامه طراحی تابلو مغازه CorelDRAW اینجا کلیک کنید.

برنامه طراحی CorelDRAW

برنامه طراحی 3ds Max

Autodesk 3ds Max یکی از قدرتمندترین و پیشرفته ترین برنامه ها در زمینه طراحی سه بعدی است. نرم افزار Autodesk 3ds Max به لطف داشتن ابزار های کارآمد و قدرتمند در بسیاری از صنایع به ویژه طراحی تابلو بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. Autodesk 3ds Max از جمله برنامه طراحی تابلو مغازه است که به شما امکان میدهد در مدت زمان کوتاهی طرح های سه بعدی زیبا و با کیفیت بالا را ایجاد کنید.

بخشی از قابلیت های تری دی مکس :

  1. انواع مدل های سه بعدی را طراحی کنید.
  2. کیفیت خروجی عالی
  3. برای سرعت بخشیدن به ارائه تصویر بهینه شده است.
  4. مناسب برای کارهای فوق حرفه ای
  5. سازگار با فرمت های مختلف مانند 3DS ، AI ، DDF ، DEM ، DWG ، DXF ، OBJ ، PRJ ، SHP ، STL ، TRC ، VW ، WRL ، WRZ و …
  6. امکان استفاده از پلاگین های مختلف در نرم افزار
  7. و …

برای دانلود برنامه طراحی تابلو مغازه Autodesk 3ds Max اینجا کلیک کنید.

برنامه طراحی 3ds Max

برنامه برنامه طراحی تابلو مغازه EasySign

برنامه EasySign را میتواند به‌ عنوان نرم‌ افزار طراحی جداگانه یا به‌ عنوان افزونه Photoshop یا Illustrator کار کند. این طرح‌ های ساخته شده در برنامه‌ های اصلی را با قابلیت‌ های اضافی بهبود میبخشد. این نرم افزار طراحی گرافیکی یک جعبه ابزار طراحی جامع را برای تابلوسازان مبتدی و با تجربه ارائه میدهد. علاوه بر ساده‌ سازی افزودن رنگ‌های نقطه‌ ای سفارشی به کتابخانه رنگی خود میتوانید به‌ طور خودکار خطوط موی رنگی را در سبک خط تولید تغییر دهید.

برای دانلود برنامه طراحی تابلو مغازه EasySign اینجا کلیک کنید

برنامه طراحی EasySign

برنامه طراحی SmartDraw

برنامه SmartDraw یک نرم‌افزار طرح‌بندی علامت وب است که به کاربران اجازه میدهد بدون در نظر گرفتن طراحان ماهر یا مبتدی تصاویر تجاری را سریع و یکپارچه ایجاد کنند. این امکان را برای همکاری با سایر اعضای تیم در یک پروژه ارائه میدهد. دو گزینه در دسترس است. میتوانید آن را از طریق ابزارهای اشتراک‌گذاری فایل مانند Google Drive و Dropbox به اشتراک بگذارید یا پیوندی به پوشه SmartDraw با همکاران خود به اشتراک بگذارید. لازم نیست با یک برگه خالی شروع کنید. یک الگوی علامت را انتخاب کنید و به سفارشی کردن آن ادامه دهید. میتوانید هر یک از هزاران نماد و نماد از پیش ساخته شده را اضافه و تغییر دهید. همچنین امکان آپلود لوگو ها و تصاویر شخصی شما وجود دارد.

برای دانلود برنامه طراحی تابلو مغازه SmartDraw اینجا کلیک کنید

برنامه طراحی SmartDraw

برنامه طراحی NoviSign

برنامه NoviSign تمام ابزار ها و قالب‌ های آماده و قابل تطبیق را که برای ایجاد محتوای سفارشی و قانع‌ کننده ای که شما نیاز دارید را ارائه میکند. قالب ها به راحتی بر اساس دسته بندی های تجاری مانند تجارت، مراقبت های بهداشتی، حمل و نقل و غیره مرتب شده اند. استفاده از رابط کاربری NoviSign نسبتاً آسان است و به 2 قسمت تقسیم میشود: لیست های پخش، خلاقیت ها و صفحه نمایش ها البته که همه داده های بصری و متنی ممکن است آزادانه سفارشی شوند.

برای دانلود برنامه طراحی NoviSign اینجا کلیک کنید

برنامه طراحی NoviSign

جمع بندی

اگر شما بدنبال طراحان حرفه ای تابلو یا تابلوسازی در تهران هستید ما گروه تابلو سازی برتر توسط طراحان بسیار حرفه ای و زبده که جدا از تسلط کامل بر نرم افزار های طراحی با انواع مختلف تابلو حروف برجسته تابلو چلنیوم و متریال های آن آشنا میباشند فعالیت مینماییم. برای همین میتوانید اطمینان حاصل کنید که مناسب ترین تابلو برای با توجه به شرایط شما برایتان طراحی خواهد شد. برای دریافت مشاوره از گروه تابلو سازی برتر و ارسال کارشناس به محل میتوانید با شماره 09392291829 (آقای تمیزی) تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس جهت مشاوره و استعلام قیمت